Smybgrack Bizde de şeker hastalığı genetik. Hamileliğimin öncesinde insülin direncim vardı ilaç kullandım kırıldı ama doktorum genetik olabileceği için 18 haftalıkken yaptı ve gebelik şekeri çıktı. Ama görünürde ne bende ne bebeğimde hiçbi sorun yok. Eğer yapılmasaydı anlaşılmazdı. Açlık tokluk şekerim normal çıkıyodu halbuki. Bence yaptırmalısın çünkü doktorum bir sürü problem saydı şekerden kaynaklanabilecek. Malesef yükleme yapılmadan da anlaşılmıyo. Eğer ailende şeker hastalığı varsa yaptırmalısın bence