Edasu52 Kızlar ben tarlusal ve İnefolic tablet kullanıyorum. Tarlusal sayesinde 21 günde adet oluyorum. Geçen ay ovülasyon testi yaptım değerlendirdim. Değerlendirdikten sonraki günlerde kasık ağrılarım, bel ve sırt ağrılarım başladı. Dün bir gün gecikmeyle hastalandım ve adetimin son günleriymiş gibi çok çok az kahverengiyle karışık geliyor ve sivilcelenmeler başladı. Benim gibi olan var mı hamile olabilir miyim acaba 🙏🏻🙏🏻
Dilkk Edasu52 cnm fazla umutlanma ama olabilirsin ilac fln icme agir is yapma bende de oyle oldu hamile oldugumu bilmiyordum sonra dusuk yaptim zaten ben bilmeden ilac fln kullanmistim
Edasu52 Dilkk aynen bende umutlanmak istemiyorum ama diğer adetimi mi beklemeliyim yoksa gidip kan mı versem acaba