Minik_kuzum Merhaba ben 42 gün önce sezaryan oldum.Doktorum dikişlerin yapıştırma olduğunu söyledi fakat dikişlerin olduğu yerde siyah ip gibi şeyler var bir kısmı döküldü ama birazda duruyo.Sizce bu durum normal mi ne zaman geçer korkumdan doktorada gidemiyorum😐😕
DilekH Minik_kuzum canım yapışma derken son kat yapışma içi dikiş. İç dikili görüyor olabilirsin en azından ablama öyle yapıldı.
1Tecrubesizannee Bende 19 gun once sezeryanla bebeğimi kucagima aldim o siyahliklar bende de var kan birikintisi gibi duruyor ilk zamanlar daha coktu sanirim git gide azalıyor sizinde azalir sanirim eger doktorunuzun numarasi hâlâ varsa arayip bi sorun yada saglik ocaginizdaki ebeye danışın