gurcem baska bir gönderinin altında da okumustum nexium’u. Belki de siz yazmıstımız. Az önce arayıp doktoruma sordum önermedigini söyledi :(
Çok zorda kalırsan lansor iç bi tane ama baska alma dedi. O da tehlikeliymiş. Zaten tehlikesi bir yana ki bir defa içeceğim ilaç yetmez gibi geldi. Bilemedim:(