CerenErenAnkarali 1 haftadır anne yanı beşik geziyorux 😁 sonunda vazgeçtik 700 den başlıyo 2000 e kadar var ama tüm bebek magazaları uzun vadeli kullanım olmaz dedi çocuk huysuz olursa atlar dedi bide kademeli baktık ya i altıda kademeli herkes oyun parkı söylüyor valla kafa karıştı bizimde iyice bide agashi beşik kullanımı iyiymiş