Suzii94 benim doktorum zararı yok ama ilk 3 ay bebek gelişimi önemli ne olur ne olmaz bekleyelim hatta 4e gelsin öyle dedi tam 16.haftamda boyattım 1 kere sonra doktorumu değiştirdim ve 37. Haftama kadar boyamadım artık çingene gibi dolaşıyordum ne olur ne olmaz çok boyatmak istemedim yine birde doğum zamanı diye şartlamıştım kendimi bu doktorumada sordum tabiki boyayabilirsin dedi 2 gün önce yine boyattım ben artık gelişimi tamamlandı zaten kesinlikle bebekle alakalı zarar verdiğini düşünmüyorum mantıkende yinede sordum çokta araştırdım kanıtlanmış bir zararınıda görmedim doktorlarımada sordum sürekli boyama yinede insanın aklında şüphe kalıyorda çok çok rahatsız olduğunda boyayabilirsin