damlac benim olmuştu, adet dönemim geldiğinde kasıklarımda daha fazla ağrı oluyordu hatta lekelenme bile olmuştu 9. Haftama kadar ama sonradan geçti. Sizinki de geçer bir sorun olmadan inşallah bana normal gibi geldi yine de doktorunuza danışın isterseniz geçmiş olsun 🌸