Gulap-1234 merhaba canım bende 13 haftalık hamileyim başından beri çalışıyorum bende bı AVM de reyon sorumlusuyum herşey bana bakıyor sürekli ayaktayım ara da bı halsizlik çökmesi dışında iyiyim aslında sadece Aralık bulduğun gibi otur ya da bı yerlere çök ben öyle yapıyorum ihtiyacım olmasa çalışmam ama ihtiyacım var umarım sağlıkla kucağımıza alırız ☺️