Tugraninannesi Kızlar meraba 16 martta dr randevum var o zaman tam 32 haftalık olmuş olacağım henüz hiç nst ye bağlanmadım bu gittiğim de bakarlarmı nst den? Birde ayda bir kere kontrole gidince mi bakacaklar yoksa iki haftada bir mi çağırırlar tecrübeli anneler yazabilir mi?
Babymam Tugraninannesi ben 24 haftada baglamışlarda ağrım olduğu için şimdi 28+4 uz şikayetine göre erkende bağlaya bilir
BayramzlemFirat Tugraninannesi canım benimde geçen hafta nstye bağladılar artık her hafta çağırdı doktorum 34 haftalıkken
Elyesa Doktor a söylediğin şikayete göre erkenden bile başlatıyor, ben hareketleri azaldı dedim 30. Haftadan itibaren nst ye girmeye başladım😅 doktorunuz muayene sırasında gerek duyarsa başlatır ama normali 34 haftadan sonra diye biliyorum
LittleMan Canım bu durum değişir. Senın şıkayetine göre yada ultrasondaki duruma göre. Bende 35. Haftama girmek üzeriyim hiç nts bağlanmamıştım. İkizler benımkiler artık benı sıkıştrmaya sertleşmeye başladılar ztn yatınca karnım okadar ama okadar tuaf bır hal aldıkı hoca bile sasırdı cok sertleşti . Kasılma gördü ultrasonda . Alttan muayne etti açılma yok dedi nts bağlattı sadece bı ara ağrım olmuş . Artık her hafta gtcem .