Gzdb1018 Beerrnaa son adet tarihim 4 eylül imternetten hesapladığıma göre 6 haftalığım inan hiçbir şey hissetmiyorum sanki hamile değilim gibi 😁 kusma bulantı ağrı vs de olmadı bende senin nasıl gidiyor?
Harvicell Beerrnaa 6+3 birkaç gündür kasık ağrısı ve bulantı çoktu bugün hiç birşey yok sadece çok acıkıyorum 🙏🏻😍
Beerrnaa Minik_mucize94 bende yorgun halsiz hissediyorum hiçbir şey yapasım gelmiyor sadece yatmak istiyorum 😂
Gzdb1018 Beerrnaa ben bi de sigara kullanıyorum ne yazık ki.. şuan onu bırakmaya çalışmakla meşgulüm sadece. Bu da aşırı sinir yapıyor :(
Beerrnaa Gzdb1018 aynen canım bende sigara kullanıyorum eskisi kadar çok içmiyorum bırakmaya çalışıyorum bi anda bırakamıyor insan
Buse33 6 haftalığım ara ara kasık ağrım oluyor benimde bulantım yok suan kızlar. Biraz ev süpürdüm kasıklarıma ağrı girdi sizce bişey olmuşmudur 😔Ev işleriyle aranız nasıl
Beerrnaa Buse33 dikkat et canım kendini çok yorma bende dün biraz ev temizliği yaptım hemen ağrı girdi bugün bütün gün yatıyorum
Harvicell Buse33 ben hiç birşey yapmıyorum kızlar sadece yamek yapıyorum temizliği eşim yapıyor sağolsun
Medinedundar Beerrnaa bende 6+6 yim tam 6+0 'dan beri bulantim eksik olmuyor kusmam eksik olmuyor o günden beri beslenme listeme de uyamıyorum