mbusra06 https://eksiup.com/p/7s270249viqn Kızlar adetime 4 gün kaldı bugün test yaptım silik bir çizgi çıktı sizce hamile miyim görebiliyor musunuz sizde ?
Szeys mbusra06 Ay evet görünüyoo😍 hadi inşallah. Tam gününü beklesen de olur beklemesen de. İdrara geçtiyse kanda kesin çıkar 😊
Ladygirl Ay kuzum çizgi var hayırlı olsun yaaa konuşuyorduk biz bak ne güzel haber verdin ya darısı bize:)
mbusra06 Ladygirl sağol kuzum ilk deneme idi hani olmayabilir dedim ama yinede emin olmak için kan testi vercm 😊 sendende güzel haberler bekliyorum inşallah 🙏🙏
mbusra06 Tugce1803 inşallah canım benim 🙏 bol bol dua edicm sana çok istiyorum güzel haberler vermeni bize 😍
Momof2child Benimde 5gun kaldi yapsammi acaba.vr sende belirtiler varmiydi canim. ALLAH SAGLIKLA KUCAGINA ALMAYI NASIP ETSIN INSALLAH
mbusra06 Momof2child canım dün benimde 5 gün vardı yaptım çok zor gördüm çizgiyi belkide görmeyi cok istediğim için hatta emin olamadım boşverdim bugün tekrar yaptım daha net gördüm bence bugün yapma yarın yap sende
vuslatim34 Momof2child benimde beş gün var sabah yaptım negatif 🙁inşallah senin çift çizgi çıkar canım
Nergiiscelik Benim adete 5 gün varken bundan cok hafif Bi koyuydu test verdim 219du. Bence testi sabah idrarınla tekrarla ve kan ver canım hayırlısı olsun hakkında.. ☺️