Aynur56 o durumu doktor değerlendirir eğer su fazlası varsa ya da dört kilodan iri bebekse sezeryanla doğum yapılıyor diye biliyorum. Hatta su fazlası olup normal doğum yapanda var hatta hatta daha kolay doğdu diyeni bile okudum ben forumda. Kendinizi üzmeyin korkutmayın. seZeryan olmak da dünyanın sonu değil evladınız sağlıklı olsun siz sağlıklı olun önemli olan o. Kimin ne dediğine bakmayın doktorunuz en iyi rehberiniz. Kolay sağlıklı doğumlar dilerim 🤗