Ayfbrt 32+3 Günluk hamileyim kontrolde kilosu 1980 dedi doktor . Sizinkiler kac kilo benimki az mi acaba . Yoksa normalmi .
Sahreyldrm Ayfbrt normal galiba kuzum ben en son 31de gitmiştim 1800dü o civarlarda oluyor genelde doktor bişey demediyse sıkıntı yoktur
Gizemabc Ayfbrt bebeginizin kilosunun normal olup olmadigi konusunda bence sadece doktorunuzu dinleyin. Diger gebelere goreaz ya da cok kilolu olmasi bosuna caninizi sikmasin
Lalemm86 Bende bugün gittim 30+1 1510 gram 40 cm olmuş normal dedi haftanın başındasın hatta gayet iyi dedi
Ayfbrt Banada normal dedi kizlarr . Ayina gore iyi dedi .oglum zayif dogdugu icin herhalde bu panigim.