Yegen1412 Kızlar dün 33+3 de tesadüfen kontrol de nts de sancım çıktı en fazla 50 leri gördü ben sadece hafif kasılma hissettim doktorum hastaneye yatışımı yaptı düşük dozda sancı kesici serum vurdular ilk başta düşürmedi ama dozu artınca etki gösterdi bu arada 1 cm de açıklığım var böyle bi durumla karşılaşanlar kaçıncı haftaya kadar durdu bebeğiniz doğumunuz kaçıncı haftada oldu
Ecelif Yegen1412 cnm benim sancılarım 100 e vuruyordu 33 te hastaneye yattım 2 cm açıklığı vardı 34 te mecburi sezaryen oldum ama arkadaşım 34 te sancılanıp 40 haftada normal doğum yaptı hayırlısı ile bebeğini kucağına alırsın inşallah
Yegen1412 Ecelif teşekkür ederim cevabınız için hastaneden çıkışım yapıldı eve geldiğimde de koyu renk akıntım geldi nişan olabilir mi acaba sizin de başınıza gelmişmiydi doktorum nişan da olabilir açıklık muayenesinden de kaynaklı olabilir dedi
Ecelif Yegen1412 cnm benim nişanlım evdeyken gelmişti ama çatı muayenesinden de kaynaklı olabiliyor yani kesin birşey söylemem pek olası değil inşallah sağlıkla alırsın kucağına bebeğini