Prettymomy aynen canım, bir konuşmak lazım 500lük yerle. Benimde özel sağlık sigortam var Doğum içinde. Hastanelerle süsleme anlaşmam yok kendi çapımda işte ayarlama yapmaya çalışıyorum. İşte instagram filan baktıkça insanın kafası daha da karışıyor.