Bircanhasan Arkadaşlar 10+6 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim ve doktor bağırsak dışarda olabilir dedi bebeğin böyle bir durum yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz korkuyorummm
Deletedmom2224 Bircanhasan bağırsak zaten o haftalarda kordonu içinde oluyor sonradan yerleşiyor niye öyle deyip korkutmuş ki anlamadım
Nurcan6148 Bircanhasan Canım benim kızenimin başına gelmişti.Doğduktan sonra ameliyat oldu hemen.Koskoca kız oldu bir problemi yok şuanda endişelenme.
Fdle Bircanhasan bağırsak o haftalar da zaten dışarda büyüyor canım haftan ilerledikçe yerleşiyor bebeğe
Baloglum93 Bebeğin bagirsaklari zaten kordon içinden karına yerleşiyor şuan tedirgin olman için çok çok erken
Bircanhasan Nurcan6148 herhangi bir hastalık olmadı dimi İnan’ın o kadar çok korkuyorum ve ağlıyorum ki alttan muayene etti haftaya net bir şey söyleyebilirim dedi
Deletedmom2224 Bircanhasan valla bence o doktorda bi sıkıntı var 10 haftalikken bağırsak zaten disardadir başka doktora görünün derim
Bircanhasan Olası en kötü ne olabilir Allahım çok korkuyorum ya zaten panik bir insanım şimdi daha da korkuyorum
Deletedmom2224 Bircanhasan ağlamayın stresiniz bebeğinize geçer daha 10 haftalıksiniz 10 haftada böyle bir şeyin belli olması imkansız gibi bisey doğuma yakın belli olur böyle şeyler ilerde yerlesmezse sıkıntı olur şuan zaten kordonun içinde olmasi gerekiyor
Deletedmom2224 Bircanhasan bi doktorla kalmayın mutlaka siz gidin bir kaç doktora daha yanlış bile görmüş olabilir