Cileginannesi Ben doğumdan önce kullanmamıştım.Doğumdan sonra 2 buçuk ay kullandım.Neredeyse hiç çıkarmıyordum.Geceleri bile kullanıyordum.Şimdi yaklaşık bir aydır kullanmıyorum ve hiç bir sıkıntı yaşamadım.Yalnız kenarları biraz keskin gibi ama çok rahatsız etmedi.Fiyatına göre iyiydi, çok işime yaradı.Belki daha pahalı olan gümüş kapakların kenarları keskin değildir ,belki kullanımı daha rahattır bilmiyorum,denemedim.. Yine de şunu söyleyeyim,gümüş kapak candır,
kremmiş bilmem neymiş yalandır😃