Ftmnr0203 Canım bende de mantar var doktorum tam olarak tedavi edemeyiz krem bebeğe geçer dedi ve bu kremi yazdı sadece 4 gün sür sonra bırak 1 ay sonra tekrar 4 gün daha sür ama sürekli sürme bebek icin iyi değil dedi. Mantarim ilerlemis durumda aşırı kaşıntı ve yanma oluyor inşallah krem ise yarar doktorum tam anlamıyla doğumdan önce geçmez doğumdan sonra tedavi etmemiz gerek dedi en azından şimdilik biraz rahatlatsa o da yeter 🤷♀️ Sende yine de doktoruna sor mutlaka bu arada ben 19 haftalık hamileyim 🤰🏻