Kızlar 20 haftalık hamıleyım.hamıleligimin basında beri ara ara basagrım oluyordu 2 gün,3 gün boyunca geçmeyen. Geçen hafta yine başladı doktor geniz akıntım oldugunu onunda sinüzitimi tetiklediğimi söyledi ilac verdi kullanıyorum ama artık oda fayda etmiyor kafayı yiyecegım 1 haftadır aşırı baş agrısı çekiyorum😧 1 kere parol attım ertesi gün yine basladı sürekli atmakta istemiyorum Ne yapıcam ben ya 😫😫