Seda_123 ben yedek ucla almistim aklimda oyle kalmis zaten surekli indirime giriyor ya ebebekte falan bende ebebekten almistim 😂 cok memnunuz gercekten hatta sonra sut sagma aldim ben onu alirken chiccodn bi biberon daha aldik sagdikca batiyor diye o daha hizli akitiyor bogazina kacti kac kere mamajooda hic oyle bir sorun yasamadik cok gazli olmasina ragmen ekstra gazda arttirmadi kolik sistemi sayesinde dsiarda tasitken falan da zaten canta doldura doldura 15 kg oluyor bide zip gibi biberon tasimiyoruz cok hafif bazen tutmadan dayiyorum telefonla oynuyorum kendi cekiyor 😂😅