Gizemelmas Deletedmom0098 doktorumun numarası yok baska bir devleti aradım 10 gün icinde cıkıyomus benim yarına lazım acaba bol giysem belli olur mu
Elfida10 Gizemelmas bence hiç riske atma oradaki insanlar insan sarrafı. Beni bile 8.haftadayken hamile misiniz demişti. Çünkü uçakta farkettikleri anda hem uçusunuz hemde oradaki görevliler hepsi yaptırıma tabi tutuluyor
Deletedmom0098 Gizemelmas bence gitmeyin rapor almadan bazı havayolları 32. Haftadan sonra raporsuz almıyorlar kendinizide riske atmayın doktorunuza gidip alın