Kbrabalk ben de 11+1 im yeni bitirdik 10.haftamızı, karın kasık ağrısını ben de yaşıyorum bugün normalde adet günüm sanki adet olacakmışım gibi bir karın ağrısı bile giriyor bazen. Endişelenme diyecem ama biliyorum endişeleniyoruz. Kanama vs olmadığı sürece korkma bebek büyüdüğü için rahmi zorluyormuş ağrılar olabilir demişti doktorum. Ben de tuvalete çıkamama olayını sanırım 6.-7. Haftada yaşadım hatta öyle ki bağırsaklarım rahmi kapamıştı usg de rahim görünmüyordu, doktorum hemen şurup verdi 5 gün sonra şükür kurtuldum. Belki kabızlık sancısı çekiyorsan ondan makatta ağrı hissediyor olabilirsin. Kabızlık çok sıkıntılı bir şey doktorunla konuş belki şurup verir 3-4gündür tuvalete çıkamamak rahatsız eder seni canım. Sağlıcakla inşallah 🤲🏻☺️