ramazantugce 23 haftalık annişler neler yapıyorsunuz bebisler nasıl benim prensesim olucak allahin izniyle ve 560 gram olmuşuz bel ağrım var hafif karnim ağrıyor ama normalmis hakeretlerimiz maşallah çok güzel disardisaridan görüyorum hereketlerini 😊😊
Gagacim ramazantugce hayırlı olsun canım benim oğlum olacak 35 olduk ☺️ Ama benim bişey gördüğüm yok göbeğim yağlı hamile kaldım da 🙈
Fdle ramazantugce 23+3de 663 gram 30 cm şuan 24+2yim canım çok şükür benim fazla sıkıntım yok karnım biraz büyüdü sadece nefes darlığı oluyor şu sıralar
Eceveannesi ramazantugce bende 22 hftaligiz canım oğlum.olucak rabbimizin verirse💙 birde kızım var bende hareketlerini artık dışardan hissediyorum rabbim hepimizin kucağına almayı nasip etsin inss🙏🙏🙏
Nihal1991 ramazantugce geçen hAfta muameye gittim 24. Haftamda tosunum 730 gram olmuş 30 cm boyu var bende sabırsızlıkla bekliyorum dogmasını biraz yaramaz ve keyfimize çok düşkünüz😂
Gagacim Gagacim 9 aylık bebeğim vardı yeni sezaryen olmuştum. Hatta ilk kontrolde doktor 6cm yağ tabakası var bebeği göremiyorum istersen alttan bakalım demişti 🙈
ramazantugce Fdle benimde oluyor nefes darlığı bayadirda var zaten ya birazmi oldu göbeğiniz ya ben saklamyamiyorum artık ya 😂
Fdle ramazantugce çok büyük değil evet ama kilo bakımından çok aldım 11 kilo ama benim basenlere ve göğüslere gitti kilolalar hep 😁
YesimOzan 38+5 günlüğüm son 8 günüm kaldı beyefendinin doğmaya niyeti yok götünü fırlatıyor dışarı doğru anne ben burdayım diyo ama Nisan falan daha bişi yok
ramazantugce Fdle valla benimde popo aldı başını gidiyor yalniz değilsin bende 15 kiloya yakın aldım 😂😂
Eceveannesi ramazantugce 🤭🤭ahh bu kilolar benimde popoyla karın yarisiyo kollar bacaklar kilo almadı😂😂😂