Ftmylmz Merhaba arkadaşlar 29 haftalık hamileyim ve doğuma yaklaştıkça daha çok seni merak ediyorum . Sormak istediğim bebek anne karnından çıkar çıkmaz hastanede cikiyorlar mi ? Tecrübeli anneler yorumlarınızı alalım?
Sumeyraerva Ftmylmz guzelce silip veriyolar bebegi ben ewe gelir gelmez yikamistim ikisinide gobegi kuru tutmak yeterli oluyo
Seymk Ftmylmz bebek doğduğunda cildinde kaplı olan verniks kazeoza bebek cildi için çok önemli. Dış etkenlere karşı koruyucu bi bariyer gibi düşünebilirsiniz. Hastaneler artık yıkamıyorlar silip veriyolar. Yıkayıp yıkamamak size kalmış bi şey ama ben yıkamayı düşünmüyorum bir kaç gün. Silerek temiz tutabilirsiniz.
Demirleblebi Ftmylmz Verniks tabakanın bağışıklık sistemine katkısını artırmak için yıkamıyorlar siliyorlar sadece. Ben göbeği düşene kadar yıkamayıp, silmeyi planlıyorum. Zaten kış bebeği olacak, bir hafta silerek beklenebilir gibi geliyor.
Kubradem Bebekler göbek bağı kendiliğinden düşene kadar yıkanmaz. Hastanede doğumdan sonra sadece silinir. Göbek bağı 7.gün de düştüğü için 7 gün yıkamayın sağlıklı olan bu diyorlar ama kimse o kadar beklemiyor. Göbek bağına su değdirmeden yıkayabilirsiniz diyorlar 2 3 gün sonra
Gagacim Kubradem herkesin 7 günde düşmüyor benim ki 10 günü geçmişti. Ama düşmeden yıkadım mı hatırlamıyorum. Eve Gelir gelmez yıkasam mı ki ? Bende o kadar bekleyemem sanırım
Sweetblonde88 Eskiden yıkanıyormuş. Şimdi silinip giydiriyorlar. Göbek düşene kadar yıkanmıyor. O beyaz tabaka ne kadar üzerinde kalırsa o kadar iyi koruma kalkanı gibi.
Pandabekleyenanne Sumeyraerva bende yıkamayı düşünüyorum göbeğine değdirmeden. Genel olarak 1hafta da mı düşer göbek?
Misskokulumm Pandabekleyenanne benim bebeğimin tam 7.gününde düştü öncesinde ilik su ve pamukla sildim göbek bağı tekrar nemlenmesin hızlı kurusun diye düştükten 1 gün sonra da yıkadık bu arada pudra dökebilirsiniz daha çabuk kurutuyo😊