aysenurr96 sancım varmış canım benim düzenli ama ben farkında değilim😅 hep toplandı bi yere kasıldı yine falan diyordum üstelik 2.hamileliğim🙈 ilkinde sancı hissettiğim ilk gün zaten doğum yapmıştım.farklı oluyormuş hamilelikler de☺️
Senin normal mi sezeryan mı olacak