serapbozan Merhabalar bebeğin kilosu arttığı için doktor fitili deneyelim zorlanma dedi. Aranızda var mı bu şekilde doğumu başlamış olan ben daha önce hiç duymamıştım endişeliyim biraz
Deletedmom6 serapbozan Ben fitille bi kez olmuştu doğumum ama bebeģimi aldırmıştım 6 aylık o zmn fitile başlatmışlardı kolay aslında ama sadece sancı yavaş yavaş geliyor o yüzden süreç uzuyor ama kolay rahat yani
medine_ serapbozan benim de günüm geçiyo pazartesi yatış yapıcam büyk ihtimalle benim de fitil denenecek