Nefesimmm Selam kızlar . ben ikinci kez hamile kaldım. İlk bebegimin kalbi durmuştu.hiç fark edememiştim. Şimdi de korkuyorum ultrasona girdigimde hemen crl ye bakıyorum sizdende takip eden var mı yada gelişiminin onunla bir iliişkisi var mı lütfen yardım
ilminur_ufuk Nefesimmm her bebek farklıdır korkma tam olarak crl ne bilmiyorum ama son adet tarihine göre ufak oynamalar olabilir doktorun gelişimi iyi diyosa bı sıkıntı olacagını sanmıyorum
Nefesimmm ilminur_ufuk hani ultrasonda baktıktan sonra fotografında crl yazıyor ya boyu demekmiş bendw bakıyorum her girdiğimde kalbi duracak fiye korkuyorum işte
Seedosss Crl bebegin bas ve popo mesafesine deniliyor doktor gelisimine iyi diyosa sorun yoktur. Icinizi ferah tutun😊
Nefesimmm Seedosss 31 de gidecegim doktora bakıyorum hep bir artıs var kendimi öyle avutuyom işte 8+4 üm suan