Mucizebebegim3 _gltn_37 Bende daha hala vajinada diye korkuyorm 9uncu haftadayim hic buyumuyor yukari ilerlemiyor korkutuyor bu durum beni.Sizinde vajinadami hala.Ilerledimi
Damla2557 _gltn_37 bende 5+4 haftalık hamileyim bende öyle hissediyorum. Bir kere de kürtaj olduğum için endişeleniyorum sürekli keseyi gördüm ama aklıma acaba doktor keseyi yanlış mı gördü acaba diye bile geliyor
Kubradem Bebek hareketleri hissedilene kadar insan kendini tam olarak bu şekilde göremiyor ilk hareketlerinden sonra daha çok baglanacaksin:)
Bsrbkts Been. İnsanlara sordugumda verdikleri cevaplar genelde :Test yaptim ama yapmadan sanki hamile olduğumu hissediyodum o annelik duygusu çöküyor, ilk ultrasonda gör,yok kalp atışını duy ağlarsın falan diyordu ama bende bunların hic biri olmadı. Sanki hamile degilim gibi geliyor ve 13. Haftam oldu hala aynı duygular 🤷
Efesevim Bende 15+4 olduk hala hissetmiyorum sadece doktorda ultrasonda görünce anlıyorum hamile olduğumu biraz daha sabır
YBsyn Bende aynı durumdayım 12 haftalıgım ama hıcbısey hıssetmıyorum hersey yolundamı dıye hep merak edıyorum.:)
Mucizebebegim3 Kbrabalk e orda dokununca kese yukari cikan birsey yok daha 🤣🤣 Yani erken donem diyemi blmiorm