Snamp benim korkum sancısız ağrısız hadi bakalım doğuma derlerse diye en çok da🙄 özelde takiplerim yapılırken biranda gelişim geriliği sebebiyle devlet hastanesinde buldum kendimi 3 gün takip amaçlı yatırdılar orda ve şuan haftada iki gün kontrole gidiyorum doppler ölçümü için😞 şimdilik normal dediler, haftaya bebeğin ölçümleri yapılacak boyu kilosu vs.. o saman gelişiminin devam edip etmediği anlaşılacak hayırlısıyla🙏 Allah korusun bir aksilik olursa hadi doğuma diyerek yok balon tekniği ile suni sancı ile doğum yaptırılırsam vs diye endişe ediyorum, çünkü hastanede yatarken bu şekilde doğuma fönderdiler bir çok kişiyi gördüm😒 bir korku bastı🤷🏼♀️😯