sena4565 Kızlar 9+4 günlük hamileyim hamile kaldığım günden bu yana 5 kilo vermişim sağlık ocağına gittim normal degil dedi.daha doktor muayeneme 5 gun var..bu durumu yasayan oldu mu yazarsanız sevinirim sıkıntı oldu bana.😒
madl41 sena4565 çok normal canım korkma benim ilk doktorum biz hamileliğin ilk haftaları kilo kaybı sonrasında ise en fazla 12 kilo almanızı bekliyoruz demişti bende ilk zamanlar kusmaktan zayıflamıştım şimdi 35 haftalığım 11 kilo aldım toplam
Seda_123 sena4565 Normal canım bak ileride nasıl kilo alacaksın keşke almasaydım diyeceksin🤣 Daha hamileliğin başındasın sonradan kilo alacaksın
Kubradem Bende 65 ile hamile kalıp bulantılarla 5 kilo vermiştim baslarda veriliyor ama sonra geçince iştahın açılıyor yiyorsun
MrvTp92 Bende 9+2 yim 3 kilo verdim ilaçlarla bulantım mide ağrım hafifledi biraz biraz yiyebiliyorum. 51 dim 47 kilo kaldım vermem inşallah daha 🙂
sena4565 Kusmam yok istahsizlik var sadece et tavuk sucuk hiç bisey yiyemiyorum meyve daha cok tuketiyorum
sena4565 Biliyorum alacağımı canim 😊bundan önce bir düşük yaptım doktorda normal değil diyince korktum gerci dogum doktoru degildi ama endişem o yani Allah korusun