tgbactn doktora gore degıl hastaya gore canım. Eger aılende yoksa , cok kılolo degılsen yada cok kılo almamıssan, ve en onemlısı ultrsaonda bebekte hersey nırmalse ( bebegın kılosu, sıvısı vs) gerek duymuyolar. Onun dısında yaptırlmalı dıye soyluyolar benım smdıye kadar rastladıgım kadarıyla boyle ama ısteyen her durumda yaptırabılır sonucta