Esilamm Bugün doktora gittim bana 6 tane ilaç verdi kullananlar ne için kullandılar nolur yardım edin birde ben kasıklarımda ağrı var dedim düşük iğnesi vermiş İsmleri DECAVİT CALCIMAX D3 MALTOFER FOL PROGESTAN 200mg MAGNORM İĞNE: prolutan depot
Esrahiramirac Esilamm decavit ve moltaferi kullanıyorum canım biri kan biri vitamin diğerleride düşük için olması gerek diye biliyorum stres yapma ve ilaçlarını düzenli kullan 🤗
Aysnismail Esilamm canim decaviti bende dün başladim vitamin o bebisimiz iyi gelissin diye progestan 200 mg da kullandim 10 gun kahverengi lekem olmustu onun icin ve pruluton ignede vuruldum 1 gün düsüge önlem almak icin vermisti doktorum semde tum ilaclarini kullan dikkat et is yapma dinlen
Zhram Esilamm Calcıma×-D3 vitamin eksiliğim vardı o yüzden verdi haftada 2 kere kullanıyorum progestan 200mg kahverengi lekelnmem oluyodu o yüzden kullanıyrum Decavitide hamilelğin en başından beri kullanıyorum yani herkezin bünyesine göre veriyorlar ilaçları
Nefesim Esilamm progeston ve proluton düşük için canm bende kullanıyorum dokotr önlem amaclı vermıs olabılr hıc bır zararı yok kullan ben ıkı ayı aşkındır kullanıyorum cok etkılı ikiside igne biraz yakıyor ya olsun alıstık artık
Perimasali89 Doktor bu ilaçları sizin için uygun görmüş ve vermiş kullanmanız gerekir neden yardım istiyorsunuz ki
Esilamm Perimasali89 ben normalde özele gidiyorum sadece decavit verdi cinsiyet için bugün kadın Doğuma gittim sadece kasıklarımda hafif ağrı olduğunu söyledim hiç bir tetkik yapılmadan verdi bende şüpheye düştüm. İğne üzerinde tekrarlayan düşüklerde kullanılır diyor ama benim ilk ve düştüğüm olmadı çok şükür korkuyor insan
Mry CALCIMAX D3 ve maltofere yeni başladım bunlardan farklı vitaminler vs de kullanıyorum doktor mutlaka kullanmak gerektiğini söyledi dinlemekte fayda var
Perimasali89 Esilamm Progestan ve iğnenin zararı olmaz ben tüp bebekle hamileyim hamilelik oluşmadan verdiler 3 Aydır devam ediyor progesteron rahim kasılmalarını önler ağrılarda kasılmadan olabilir
Aysnismail Esilamm bebek olmasi gerekenden aşagidaysa yada ne biliyim baska bisey gormustur yada daha bebek kucukse o yuzden vermis olabilir
Mry Esilamm maltofer demir folik asit vs içeriyo hamilelikte demir ihtiyacı artıyormuş ayrıca doğum sırasında da kanamadan dolayı demir kaybı oluyomuş düşük iğnesi doktorunla bi konuş bence
Mry Esilamm ben daha fazla kullanıyorum bi de mecburen antibiyotik kullanıyorum zararlı olsa doktor vermezdi çok emin olamıyorsan başka bi doktora daha danışabilirsin
Esilamm Perimasali89 böyle çok sıkışırsınız da tuvalete kasık ağrısı olur ya onun gibi ağrı hissediyorum araba da giderken tümseklerde fena oluyor onu söyledim o zaman progestanı da mı içmeliyim
Aselimprensesim Esilamm maltofer kan hapı bende hep kullandım hamileliğim boyunca bi sıkıntı yaşamadım
Esilamm Aselimprensesim o konuda içim rahat artık içicem de ne bileyim ya rabbim bizi evlatlarımızla sınamasın ağrım var bide ondan da korkuyorum
EnginDenizim Düşük ignesi sadece riskli olana verilmiyor kasılma ve agri olmasin diyede veriliyor canım