Poncikveannesi Arkadaşlar üsküdar hospital türk hastanesine giden yada daha önce gitmiş olan varmı devlet hastanesinden oraya geçiş yapmayı düşünüyorum,deneyimleri olan benimle paylaşabilir mi 🙏
gizembas Benim bi arkadasimin vajinasinda varis cikti oradaki bi doktor normal dogum yaparsan ölürsün demis ama cok saglikli normal bi dogum gerceklestirdi ben emin olamadim biraz da kucuk bi hastane yenidogan unitesi vs var midir acaba?
gizembas Uskudara bakiyosan umraniyeye de yakinsin sanirim canim erdem hastanesini dusunebilirsin ya da ben afiyete gidiyorum umraniyede doktorum da cok iyi fazilet gorgulu