Mervekara95 8 haftalık hamişler nasılsınız 😇 Benim mide bulantım ve kusmalarım sürüyor 😑 Ama rabbime şükürler olsun sağlıkla gelsin 🙏🏻
Civcivim_34 Mervekara95 ben de 8+4 üm hiç bi belirti yok doktora gittim yüzden şanslı olduğumu söyledi ☺️
Happy46 2kizanasi bende 8+4 üm bende hiç bişey hissetmiyorum karnım çıktı ama 2. Gebelikten galiba erken çıktı 😁
2kizanasi Happy46 ben çok zorlaniyorum ya dediğim gibi sabah akşam bulantı öyle bisey de yiyemiyorum yoksa görünürde bişey yok benim aynıyım saklamakta sorun yaşamıyorum yani 😂
Mervekara95 Sedanurr_16 Ben iki gün önce gittim canım . İdrar , Serbest T3 ,T4,TSH, Hepatit Marker , Kan grubu , hemogram , üre , kreatinin , ürik asit , AST ALT bide toxoplazma falan bakıldı
Snglkmlalp Biz de 8 haftalık olduk bugün. Dün kontrolümüz vardı. Çok şükür. Ama ben de mide bulantısı kusma yaşıyorum 5. Haftadan beri. Prilam içiyordum gece yatmadan 2 tane. Sabah da onzyd içmemi söyledi doktorum. İnşallah iyi gelir.
Happy46 Mervekara95 ikinci hamilelikte karın kasları ilkinde gibi sıkı olmuyormuş doktor söyledi oğlumda karnım 5 aylıkken yeni çıkmıştı bu şimdiden belli oluyor😁