Pamukeller Kızlar 9 haftalık olduk. Yalnız daha hiç test kan vs yaptırmadım. Geç mi kaldım doktorumu henüz bulamadım. 15 güne kadar gitmeyi planlıyorum. Bi sıkıntı olur mu? Lütfen tecrübeliler bi şey söylesin??
Syka7 Pamukeller yaptırman gerekiyor canım vitamin değerlerine bakılması lazım ona göre takviye yapıyorlar ben 8+3 üm 5. Haftada yapıldı hepsi şimdi doktorum bidaha istedi folik asit kullanıyormusun
Syka7 Pamukeller bende folik asit ve eksik olan değerlerimi tamamlamak için vitamin ilacı kullanıyorum
2kizanasi 5inci haftada kan değerlerime vs yapıldı sadece folik asit kullanıyorum bende başka biseye gerek yok değerlerin güzel demişti bence hemen bi doktora görünün hem içiniz rahat eder 🐣
Yktnur @Pamukeller benimde şuan 9 haftalık ve vitamin olsun tahlillerim olsun hep doktorum kontrolünde bence doktor kontrollerini asla aksatmamalısın yararı var zararı yok 😊