Hamissss Merhaba kızlar 28 haftalık hamileyim. Kız bebiş bekliyorum 🙏🏻 Benim boyun bölgemde ağırlıkta olmak üzere vücudumda çok fazla ben çıktı. Sizde de var mı böyle bir durum? Yada daha önce yaşayıp doğumdan sonra geçen oldu mu tecrübeli anneler?
Szeys Hamissss Benim de oğlum olacak. Öyle et beni filan çıkmadı da sadece yanağımda çok silik küçük iki tane ben vardı birden belirginleşti koyulaştı rengi. Rahatsız edici bişey değil Allahtan ama ben üzerine gitmedim yani bi sorun mu var acaba diye🤷🏻♀️
sozmeral Karaciğer derğerlerinize bir baktırın isterseniz belki önemli değildir ama içinix rahat etsin doktorunuza başvurun en doğrusu birden çoğaldıysa
Hamissss sozmeral yakın zamanda bakıldı herhangi bişey çıkmadı ama ben rahatsız oluyorum bu benlerden 😞
Serap46 Benim de göğüs bölgesinde böyle nokta kadar et benleri çıktı birkaç tane son zamanlarda. Doktora sormayı unuttum bir dahaki muayenede sorucam.
Hamissss Serap46 benim doktorum normal ama geçmez cerrahi müdahale ile aldırmalısın doğumdan sonra dedi
Sweetblonde88 Gecmiyor küçükse yakıyorlar tek tek. Büyük ve köklüleri aldırabilirsiniz. Güneşten korunmak cok önemli büyüyor ve çoğalıyorlar.
Hamissss Sweetblonde88 yaa çok teşekkür ederimm o zaman doğumdan sonra aldırmaktan başka çare yok 🤷🏼♀️