Arzu0101 gurcem kendisine hiç gitmedim canım ama adını çok duydum inşallah hayırlısı olur senin için 🤲🤲 yakın mı doğumun
Esarikay gurcem canım benim arkadaşım bayram beye gidiyordu doğumunu da o yaptı. Çok tatlı ilgili bir adam😀 sosyete doktoru lakabı da😂 çok hastası var ben o yüzden tercih etmedim ama aklımın bı köşesinde kendisi hâlâ
gurcem Arzu0101 Honeykidss 17022020 Canlar ben aralık sonu yada ocak ılk haftası sezeryan dogum dusunuyorum ılk olacagından ıster ıstemez korkuyorum.Bayram bey kurtajımıda yapmıstı memnun kalmıstm.Suankı hamılelıgımdekı doktorum Bayram bey.Basından berı memnunum😇 dogum yaptırmak kısmet olmadı olursa paylasırım sız benden once dogurursanız sızde paylaşın 🤩
17022020 Bende adını çok duydum ama bende doktorumu değiştirip selçuk gürbüze gideceğim onun daha çok adını duydum ve önderen oldu 🙏🏻 22+4 üz 🥰
17022020 gurcem Peki odaları nasıl 🙈 temiz mi birde fiyatı ne kadardı telefonda bilgi vermediler haftaya randevum var
gurcem 17022020 Guzelyalı hastanesınde canım kurtaj oldum Allah nasıp ederse ordada dogum ıstıyorum.Odalar otel odası gıbıydı ben cok begendım😍 tuvalet tertemızdı.Ben tıtızlık hastasıyım ınan ılk kurtajımı Metroda olmustum rezıl olmustm
17022020 gurcem Öncelikle kürtajınıza çok üzüldüm.Ama şimdi doğumunuza da çok sevindim Rabbim sağ sağlim kucağınıza sağlıklı almayı nasip etsin.Hastane için de çok sevindim gerçkten içim çol rahat etti çok şükür haftaya da gidelim de bi 🙈🥰