Necla_Y
Bugün 7. Gün kanama devam ediyo canımm, adetken 6.7. Gün yok denecek kadar az olurdu
Ama dünden beri kanamam arttı
2 gün önce beta hcg 120 idi , bugün yaptırdım 48 e düşmüş
Kimyasal gebelik dedi doktorum
Adet olmaktan korkmadım ama , benim hcg değerim sağlıklı artmıyordu, çok düşüktü bi de , ondan pek umudum yoktu aslında Canımmm
Nasip değilmiş ..