Esra_ss Ekim bebekleri nazlı olacak sanırım, hiç gelecek gibi durmuyorlar 😂 Gelsin diye çalışmalar ne durumda 🤰
Yusufun_Annesi Esra_ss merdiven inip çıkmak çatı açıyormuş kuzenim öyle yapıyordu canım dene istersen :)
Denizinannesi1 Esra_ss ben hurma yiyorum elimden geldiğince yürüyorum böğürtlen yaprağı çayı içiyorum son 7 bizdede tık yok
Ysmgns Esra_ss son 3 ama gelen yok bekliyoruz hurma yürüyüş bol hareket bol su ama gelmedi yerini sevdi sanırım açıklık yok
Esra_ss Yusufun_Annesi inşallah canım, hurma çok kilo aldırıyormuş sanırım bebeğe ondan dolayı hiç yemedim
Yusufun_Annesi Esra_ss kiloyu duymadım ama vitamin deposu olduğunu biliyorum canm ben hergün bir tane yemeğe çalışıyorm çok yiyince açıklık yaptığından az yiyorm :)
elifayse Of of bizimde son 5 ama gelmiyor 😣 hiç bir belirti yok doktorum 23 ekime kadar gelmezse suni ile deneriz dedi😣😣😣😥