Esinserkan Kızlar bi bakar mısınız ?? 40+6 haftalığız nst den pek anlamıyorum. Anlayan bardan yorumlayabilir mi https://i.imgyukle.com/2019/10/18/EXZisq.jpg
Anneee3 Benim anladigima göre sanciniz var ama asıl sanci 90 'na gelirse doğum olması lazım sizinde 30/ 40 arasi gibi dr söylemedi mi birsey
Anemon33 Akselere nst bebek hareketli. Uterus kasılmaları var bebek hareketleriyle paralel kalp hızı biraz fazla kahve falan mı içtiniz