Sebahatmrtk bir takım 5’li bir takım 10’lu 2 tane ayrıca zıbın ve 2 tane yedek tulum koymayı planlıyorum. İlk doğduğunda bizim hastane hastane logolu kıyafetlerini kendisi giydiriyor. Ben sezaryen olacağım için 2 günlük düşünerek fazla fazla koyuyorum. Battaniye 5’li ve 10’lunun kendi battaniyeleri var zaten. Ayrıca bir tane Müslin bir tane de kalın battaniye koyarım yedek .