35ebruada arayıp sorduğumda detaylı ultrason için yapıyoruz dediler. Benim 3. bebeğim, diğer ikisi sezeryan olduğu için bunda da başka şansım olmaz muhtemelen. 2. doğumum sorunlu geçtiği için ciddi korkularım var, güvenebileceğim bir doktor olsun istiyorum, şu zamana kadar düzenli gittiğim bir doktor olmadı, para kısmı da etkili olunca kararsız kaldım iyice 😔