iremasmin iremasmin daha doktora gitmedim canım pazartesi qidecem 9 haftamiza qireceqiz merak ettim herkes arinca belki tutar dedim 😊
Eaa_00 [url=https://hizliresim.com/WXynPm][img]https://i.hizliresim.com/WXynPm.jpg[/img][/url] Benimkine de bakar mısınız
Eaa_00 Yusufun_Annesi teşekkür ederim kız zaten son kontrolde doktor kız demişti öncesinde erkek dediği için merak edip sordum ☺️
Yusufun_Annesi Kızlar ben sadece tahminde bulunuyorum sakın söylediklerime göre ayarlamayın kendinizi , doktor değilim sadece tahmin ❤️🤗 İnşallah benm bebiş de yarın kendini gösterir bende sizlere atarım sizler de tahmin edersiniz 😍🥰
Pnrkcyr Yusufun_Annesi doktor da kıza benzettim ama kesin değil dedi bakalım nasip benimkisi de merak sadece teşekkür ederim🥰
Yusufun_Annesi Eaa_00 doktor öyle konuşuyorsa siz detaylıyı bekleyin bence :) belki yine değişir hiç belli olmaz :))