Gmze01 Herkese merhabalar ben 5 haftalik hamileyim sürekli kasık ağrım oluyo bazen dayanamıyorum bi süre geciyo ama sık sık oluyo ayni durumu yasayanlar var mi neden oluyo yada ne yapmaliyim
Deletedmom327 Bende 9 haftaya girdim canım hala aynı şikayetler devam ediyor tehlike sancısı gibi kaşıklarımda ağrı oluyor doktoruma sordum bebek büyüyor yerleştiği için olur dedi ya da gaz sancısıyla da karıştırılabiliyor ondan dolayı da olabilir dedi