Cmrnr Kızlar 36haftalık hamileyim ve 2gündür aralıklarla gögüs daralıyor nefes alamıyorum hatta cocugun başı gögüs bosluguma kadar cıkıyor sizce bu normalmi ben iyi degilim ama yatamıyorum bile bu durumu yaşayan varmı
yagmurkar Cmrnr bebek dönmemiş olabilir .bende sizinle aynı haftadayım bebeğin başı yukarıda .. biraz kilosu çok olduğundan dönemiyormuş.. oda kaburgalarına baskı yapar dedi doktor , mide sorunu nefes darlığı , reflü vs hepsi çok normal merak etmeyin
Berfinberf Cmrnr bu durumu herkes yaşıyor inan. Nefes darlığı bacak kol ağrısı vs vs ve beraberinde uykular haram olmuş oluyor Allah sabır versin hepimize🌸
Badevehande Yastığınızı yükseltin malesef son aylar böyle ben hala klimayı açıp uyuyorum yoksa nefes alamıyorum
Cmrnr Badevehande evet bişi yoktur diye gittim ama maşallah kan degerm yüksek cıktı moralman çöküşteyim pıhtı var kanda obakımdan ilac tedavisine baslancak