Bebegumveben Merhaba hanimlar yenidoğan şampuanı olarak neyi onerirsiniz?deterjan olarak bilgileriniz paylaşırsanız sevinirim..😇 Teşekkürler 💙
Cigdem07 Bebegumveben sebamed aldım ben yenidogan şampuan ama unıbaby güzel diyorlar fiyatı biraz daha uygun sebamede göre
Fdle Bebegumveben ben mustela aldım şampuan bebek kıyafetleri için de uni baby deterjanı ve yumuşatıcısını aldım canım
Seyma1234 Mustela aldım bide ben kıyafetlerini hakiki zeyntinyaglı sabun alıp rende yapıp sıvı detarjan yaptım onlarla yıkıyorum
mnli Şampuan ve deterjan olarak minorisbaby aldım organik. şampuanı daha kullanmadık deterjanı kullandım eşyalarının ilk yıkaması için sabun kokuyor ama yıkayınca koku olmuyor kıyafetlerde ilk yıkama olduğu için ğek bir şey diyemeyeceğim inşallah lekelerde falan da iyi olur
[silindi] Bebegumveben mustella aldım şampuan . Set olarak. İndirimle 160 a geldi . Deterjanda dalin aldım.
Pandabekleyenanne Duuyguum almadım çünkü Yenidoğan’da vücuduna bir sey sürmek istemiyorum sonucta o yağların da içinde ne olduğunu bilmiyoruz en azından bir süre geçsin öyle kullanıcam
firstbabyy Bebegumveben instgramda muhendisinoglu Var canım o hesabı takip et orda bütün ürünlerin incelemesi yapılıyor
Duuyguum Pandabekleyenanne ama vücudu kurur ya hem kış hem kullanacağımız deterjanlar şampuanlar olsun kurutur illa ki pişik olabilir bende bilemedim ki
zcolak Bebegumveben ikisi içinde siveno markasından aldım. Mühendisinoğlu oğlu sayfasından inceledim içeriği için güzel yorum yapmış