NurSey İlk gün ikinci gün üçüncü gün ağrın olur yanma ağrı karışımı.. günden güne azalarak geçecek ağrın. Kendini üzme geçici olduğunu düşün canım. Ben canım yandıkça oturdum yattım. Yürüdüğümde canım ne zaman acısa oturdum. 7 günlük olduğumuzda her şey geçmişti arada ufak sızlamalar oluyor bugün 17. Günümüz.. seni çok iyi anlıyorum iyileşemicem diye ağlıyordum herkes güya 2. Günden ayaklanmış temizlik vs yapmış ya yalan hepsi:) taze yara var kaç kat derin zamanla geçecek mutlu ol bebeğine bal kuzum hayırlı olsum Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin💕