Belindaa geçmiş olsun aynen hayırlısı ile kucağımıza alalım da benim de işim vardiyalı çalışmak gece nöbet tutuyorum benimle birlikte uyanık kalıyo bazı geceler minnoş ama yapacak bişeym yok çalışmam da gerek çok şükür bi skıntım yok benm şeker yüklemesinde son test 9 puan fazla çıkmış ama doktorum hatırlat bidahaki gelişinde bilgilendirme yapcam dedi çok önemli değil sanırım