Arkadaslar 33+3 deyiz bugun kontrolum vardi bir sknti olmadigini soyledi i doktor sonrasinda sanki biraz az hareket ediyo dedigimde bi nst ye bakalim dedi ancak ac karnina gittigim icin doktora bebek hareket etmedi 2 gun sonra tok gel dedi tekrar nst ye girecegim bi tedirgin oldum yorum yaparmisinz