Nisaa11 Kızlar bugünden beri sol kasağımda böbreğime ağrı vardı. Hafif hafif. Sonra giderek çoğaldı. Akşam saati kendini biraz gösterdi. He neyse uyuyayım dedim. Bi saat önce uyandım.Daha şiddetli sanki adet ağrısı gibi uyuyamıyorum.
Nisaa11 Omerve canım sol komşum böbreklere doğru ara ara oluyor ağrı. Sabah geçmişti. Bende gitmedim. Doğuma çok az kaldı. Sanırım çok ağırlaştık ondan.
Omerve :) evet olabilir son zamanlarda ağrılar oluyor. Allah kolay doğum nasip etsin inşallah sağlıkla kavuşursun bebeğine